شروع عملیات اجرایی کلکتور ۴۵ متری گلشهر /توقف در پروژه های عمرانی ثمره ای جز عقب ماندگی و زیان مالی برای شهر ندارد

شروع عملیات اجرایی کلکتور ۴۵ متری گلشهر /توقف در پروژه های عمرانی ثمره ای جز عقب ماندگی و زیان مالی برای شهر ندارد
شناسه خبـر : ۱۱۰۸۸۰ دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

رئیس کمیسیون عمران وحمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از شروع عملیات اجرایی کلکتور ۴۵ متری گلشهر خبر داد و گفت: توقف در پروژه های عمرانی ثمره ای جز عقب ماندگی و زیان مالی برای شهر ندارد.

مسعود محمدی با بیان این خبر اظهار داشت: بعد از یکسال توقف در پروژه کلکتور آبهای سطحی در مسیر چهل و پنج متری گلشهر تا شهید بهشتی ، عملیات اجرایی آن آغاز و از مدیریت شهری خواسته شده تا پایان سال این پروژه نیمه تمام تکمیل شود.

رئیس کمیسیون عمران وحمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: این پروژه که بطول ۱۲۰۰ متر است وظیفه جمع آوری آبهای سطحی بلوار ۴۵ متری گلشهر از چهارراه گلزار تا خیابان شهید بهشتی و خیابان های ضلع غربی آن  را بر عهده دارد.

محمدی بیان کرد: در سال های اخیر تنها ۲۵ درصد از طول پروژه مذکور اجرا شده و بیش از یکسال متوقف مانده بود لذا در راستای تکمیل زیرساخت های شهری و تکمیل پروژه های نیمه تمام،  پروژه مذکور با پیگیری های صورت گرفته و رفع مشکلات اجرایی مجددا آغاز شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه پروژه های زیر ساختی و نیمه تمام می بایست در اولویت پروژه های عمرانی قرار گیرد،گفت: تمام سعی مدیریت شهری در سال ۱۴۰۱ تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری شود.

نویسنده : آمنه شکوهی

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz